Jesienna kolekcja Deichmann wciąż sygnowana nazwiskiem Margaret

Polska piosenkarka Margaret od 2015 roku związana jest z marką Deichmann, sygnując swoim nazwiskiem kolekcje obuwia damskiego. Przy okazji nowego sezonu jesień/zima 2017 w mediach pojawiła się kolejna reklama z piosenkarką w roli głównej.

W kampanii reklamowej „#Dziewczyny rządzą” razem z Margaret wystąpiła jej najlepsza przyjaciółka, Hania. Najnowszy spot Deichmann traktuje właśnie o przyjaźni między dziewczynami i taka też jest grupa docelowa nowej kolekcji sygnowanej nazwiskiem Margaret. Obuwie, które pojawia się w jej kolekcjach, jest zawsze odważne, szalone i charakterystyczne. W kolekcji jesienno-zimowej znajdziemy wielokolorowe trapery, botki, kozaki, mokasyny i półbuty na płaskiej podeszwie oraz na niskim i wysokim obcasie.

Nowy spot reklamowy możemy oglądać od niedawna w telewizji i internecie i jest to już druga kampania prowadzona pod nazwą „#Dziewczyny rządzą” z udziałem Margaret. Akcji towarzyszy również konkurs, który zachęca do wzmacniania więzi między przyjaciółkami. Konkurs polega na wrzucenia na Instagram zdjęcia z przyjaciółką, które najlepiej pasuje do publikowanych na stronie konkursowej haseł. Co tydzień można wygrać 20 voucherów na buty o wartości 300 zł (2×150 zł), dla siebie i przyjaciółki, do zrealizowania w sklepach Deichmann do końca 2018 roku.

Wystarczy przejrzeć zgłaszane do konkursu zdjęcia, by przekonać się, do kogo adresowana jest najnowsza kampania reklamowa Deichmann – na zdjęciach przeważają dziewczyny w wieku 15-25 lat. W konkursie może wziąć każdy, kto ukończył 13 lat i ma konto w serwisie społecznościowym Instagram. Konkurs „#Dziewczyny rządzą” trwa do 8 października. Hasła do zrealizowania, jakie pojawiły się w trakcie trwania konkursu to: „Wasze pierwsze wspólne spotkanie”, „Wasza najlepiej przybita piątka”, „Wasza najbardziej wykręcona wspólna fota”, „Szalone, czy pomysłowe. Dowód Waszego geniuszu i szaleństwa w jednym” oraz „Wy za 5 lat”. Laureatki ostatniej części konkursu poznamy 10 października. Reklamy z udziałem Margaret cieszą się dużą popularnością, są żywiołowe, pomysłowe i doskonale dopasowane do grupy docelowej.