Reklama reklamie nierówna – dlaczego jedne są lepsze, a inne gorsze?

Nie ulega żadnej wątpliwości, że natłok reklam, które można obecnie spotkać w telewizji, radiu i sieci sprawia, iż wiele osób przestało zwracać na nie uwagę. Co zatem zrobić, jeśli rozpoczynamy biznes i chcielibyśmy wypromować swoje usługi? Czy samodzielnie zająć się reklamą, czy może zlecić to zadanie profesjonalistom? My zawsze będziemy obstawiać tę drugą opcję. Nie dlatego, że sami zajmujemy się reklamą, ale dlatego, że wiemy, jak trudno jest przygotować chwytliwy slogan, projekty graficzne, czy inne składowe. Dziś, mając na uwadze fakt, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak trudno jest przygotować dobrą reklamę, chcemy uświadomić naszym czytelnikom, co powinni wziąć pod uwagę, aby taka reklama powstała. Jeśli zaciekawiliśmy Was tym tematem, zachęcamy do lektury.

Po pierwszej – przyciągnij uwagę klienta

To pierwsze i najtrudniejsze zadanie. W czasach, kiedy wszyscy reklamują wszystko, ciężko jest przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Wam samym zapewne nie raz zdarzyło się przełączyć na inny kanał, kiedy w przerwie filmu puszczono pasmo reklamowe. Jak zainteresować określone osoby swoimi produktami lub usługami? Przede wszystkim musicie wsłuchać się w ich potrzeby. Jeśli Wam się to uda, możecie mieć nadzieję, że sukces coraz bliżej.

Jeżeli okazało się, że projekt reklamy przyciągnął potencjalnych klientów, musicie iść za ciosem. Odważna obietnica to kolejny krok, który musicie zrobić. Dzięki niej klient dowie się, że Wasza firma nie boi się niczego i jest w stanie zrobić wszystko, aby zadowolić swojego klienta. Usługa ma być lepsza, szybciej wykonana i na wysokim poziomie. Pamiętajcie jednak, aby nie dawać obietnic bez pokrycia, bo to najgorsze co możecie zrobić. Musicie zawsze wypełnić daną obietnicę, bo tylko wtedy każdy kolejny klient Wam zaufa. A reklama droga pantoflową to już połowa sukcesu, na który tak ciężko pracujecie. Warto zatem zastanowić się nad tym, co możecie obiecać, a czego pod żadnym pozorem nie powinniście.