Dlaczego innym idzie lepiej, niż nam? Sprawdź, czy nie popełniasz marketingowych błędów

Obroty w firmie nie wyglądają tak, jakbyś się spodziewał? Dlaczego tak się dzieje? Wielu przedsiębiorców tłumaczy to sobie kryzysem lub brakiem zainteresowania klientów. A dlaczego tak się dzieje? Co sprawiło, że klienci nie interesują się naszą firmą, tylko wybierają konkurencję? Okazuje się, że tłumaczenia nic nie dadzą. Trzeba przyznać się do tego, że właściciel firmy popełnił kilka marketingowych błędów, za które teraz płaci. Jako producent reklam, chcemy Wam dziś uświadomić, co możecie robić źle. Jakie błędy popełniacie i jakie są ich konsekwencje. Mamy nadzieję, że to, co mamy do powiedzenia, da Wam na tyle do myślenia, że zaczniecie działać.

Problem nie tkwi w sytuacji gospodarczej naszego kraju

Wiele osób zrzuca winę na niskie obroty w firmie na złą sytuację gospodarczą naszego kraju. Ty również? A zastanawiałeś się nad tym, dlaczego Twoja konkurencja prosperuje lepiej od Ciebie? Dlaczego im nie przeszkadza polska gospodarka? No właśnie. Problem tkwi nie w niej, ale w złej strategii marketingowej. Jeśli jesteś małą firmą, zrozumiałym jest, że może nie być Cię stać na zatrudnienie sztabu ludzi, którzy będą obmyślać jak sprzedać Twój produkt. Obecnie nie musisz tego robić. Działania marketingowe możesz oddać w outsourcing, dzięki czemu będziesz z efektów rozliczał osoby, których nie musisz zatrudniać. A jeśli te Ci się nie spodobają, po prostu zmienisz firmę, która zajmie się reklamą i która spełni Twoje oczekiwania.