Dobra reklama – pokaż rozwiązanie swojemu klientowi

Klient nasz pan – tak mówi jedno z powiedzeń. Czy jest słuszne? Poniekąd tak. Okazuje się bowiem, że bez klienta żadna firma nie jest w stanie istnieć. Nic zatem dziwnego, że praktycznie wszystkie firmy stawiają na reklamę. Jak to sie jednak dzieje, że jedne odnoszą sukces, a inne muszą ogłosić upadłość? Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Dobrze prosperujące firmy wydają na promocję swoich usług i produktów krocie, mniejsze firmy, nie dysponują dużym budżetem, nie mogą sobie na to pozwolić. Czy jednak duże nakłady i wydruki wielkoformatowe są kluczem do sukcesu? Okazuje się, że nie zawsze. Wystarczy dobrze zaplanować działania, a nawet przy małym budżecie można odnieść sukces.

Zaproponuj rozwiązanie problemu i przyznaj się do słabości

Obietnica za obietnicą, ile takich słyszeli już Twoi potencjalni klienci. Jeśli nie chcecie składać kolejnych, odwołajcie się do określonego problemu, jaki rozwiązaliście, a który z pewnością nie raz trapił Waszych potencjalnych klientów. Wystarczy, że zobrazujecie problem, a następnie przedstawicie, jaki patent macie na jego rozwiązanie. Ci, którzy zaufają Waszemu rozwiązaniu z pewnością potwierdzą, że jest ono idealne.

Kiedy chcesz trafić do klienta, warto, abyś pokazał ludzkie oblicze. Nikt nie jest nieomylny. Jeśli pokażesz, że Ty również popełniasz błędy, nawet w biznesie, potencjalny klient zupełnie inaczej na Ciebie spojrzy. Wystarczy, że szczerze sie do tego przyznasz. Wbrew pozorom takie działanie może przynieść znaczny wzrost ilości klientów, a przecież właśnie o to chodzi. Jeśli postawiłeś na catering dietetyczny, możesz wspomnieć, że starasz się, aby dieta, którą oferujesz swoim klientom była nie tylko niskokaloryczna, ale również smaczna. Co więcej, eksperymentujesz, bo chcesz trafić w kubki smakowe jak największej ilości klientów, którym marzy się zrzucenie kilku nadprogramowych kilogramów.

Wspomniany przykład ma Ci uzmysłowić, że pokazanie, jakie masz intencje wobec klientów to bardzo dobry pomysł. Prawdziwość, jaka będzie epatowała z reklamy to strzał w dziesiątkę.