Reklama dla restauracji – który kanał informacyjny będzie najlepszy?

Branża restauratorska rozwija się w zastraszającym tempie. Tradycyjny obiad w restauracji raz w miesiącu to przeszłość. Teraz społeczeństwo nie tylko częściej jada poza domem lunch czy kolację. Coraz popularniejsze stają się śniadania na mieście, których pozazdroszczą znajomi na Facebooku. Jak sprawić, aby nasza restauracji była częściej odwiedzana? Jak wypromować mało znane miejsce, w którym można dobrze zjeść?

Social media

Nie wszyscy zdają sobie sprawę z potęgi jaką są media społecznościowe, które potrafią zdziałać cuda i przyciągnąć gości z drugiego końca miasta. Stwórz profil na Facebooku lub Instagramie i regularnie wrzucaj zdjęcia lokalu, nowych pozycji w menu lub relację z wizyty znanych blogerów. Niestety jest to miecz obusieczny i trzeba liczyć się także z negatywnymi opiniami. Jeżeli jednak zachowasz jakość swoich usług, to nie masz się czym martwić.

Lokalne targi

Zloty koneserów jedzenia, wegan, eko produktów czy food trucków to świetna okazja, aby pokazać co macie w swojej ofercie i dać się poznać szerszemu gronu nowych klientów. Na taką okazję warto wybrać kilka najlepszych pozycji z waszej oferty i przygotować okrojone menu.

Reklama uliczna

Co dzień do kosza trafiają tysiące wyrzuconych ulotek, których przechodnie nawet nie czytają, dlatego nie inwestuj w makulaturę. Przygotujcie wersje mini kultowych dań i wybierzcie się na promocję w ruchliwych rejonach miasta. Zadowoleni konsumenci z pewnością wrócą do was po więcej.