Tanie torby reklamowe dla Twojej firmy

Marketing Twojej firmy wcale nie musi być drogi, musi być przede wszystkim przemyślany i skuteczny. Czasami najprostsze i najtańsze rozwiązania są najlepsze.

Każda szanująca się firma powinna więc mieć torby reklamowe. Dlaczego? Między innymi dzięki nim możesz budować świadomość swojej marki w oczach klientów, a także promować ją w ten sposób na ulicy – to rozwiązanie zdecydowanie tańsze niż na przykład billboardy, prawda? Ponadto, gadżety zapakowane w takie torby prezentują się dużo bardziej elegancko i zwracają uwagę klientów, budują prestiż Twojej firmy, co w obecnych czasach dużej konkurencji jest niezwykle istotne. Jeśli chcesz, by ten dodatek przysłużył się jak najbardziej Twojej firmie, zwróć uwagę na te trzy cechy torby, a z pewnością zakup tych gadżetów Ci się opłaci.

Plastik czy Papier?

Jeśli chcesz, by Twoja firma była odbierana poważnie, zapomnij o plastikowych siatkach jak z hipermarketu. Nie dość, że są nieekologiczne, to jeszcze nieestetyczne i logo z reguły wygląda na nich fatalnie lub w ogóle nie jest widoczne. Takie torby to strata pieniędzy i nie są Ci kompletnie potrzebne. Jeszcze większym faux pas będzie, jeśli Twoja firma reklamuje się jako dbająca o przyszłość planety – wtedy jest spalona na całej linii i na pewno straci zaufanie klientów, dla której ta wartość jest ważna. Dlatego lepiej nie ryzykować oskarżeń o nie dbanie o matkę naturę i zainwestować w papierowe torby reklamowe. Poza tym, tego typu torby są kojarzone z markami premium, więc automatycznie Twoja firma również będzie kojarzyć się z marką na wysokim poziomie, a chyba przecież tego chcesz?

Kolor

Kolor Twoich toreb reklamowych jest bardziej istotny niż myślisz. Najbardziej popularnymi torbami są oczywiście te białe lub w kolorze zwykłego papieru, ale nie musisz się tylko do nich ograniczać. Każda z nich będzie oczywiście dobra, ale jeśli chcesz się wyróżnić na tle konkurencji, pomyśl o torbach w kolorze, który będzie się kojarzył z Twoją marką. Możesz również zainteresować się psychologią kolorów. Polega ona na tym, że każdy kolor kojarzy nam się z inną cechą. Dzięki niej możesz wybrać cechę, która jest ważna dla Twojej firmy i dobrać do niej odpowiedni kolor, i właśnie w takiej barwie zamówić torby reklamowe.

Logo

Zwróć uwagę, żeby logo było dobrej wielkości – jeśli będzie za małe, nikt go nie dostrzeże, a Ty stracisz pieniądze i po co to komu? Powinno być dobrze widoczne, ale też nie za duże, by nie wyglądało na desperacką próbę zwrócenia uwagi na Twoją markę. Zadbaj też o to, by kontrastowało na tle torby, jeśli będzie się z nią zlewać, Twoje pieniądze również będą źle zainwestowane.

Na naszej stronie znajdziecie papierowe tanie torby reklamowe, które pomogą w promocji Waszej firmy. Zapakowane w nie Wasze gadżety będą z pewnością miłym upominkiem nawet dla wymagających klientów. Inwestycja w takie torby jest naprawdę niewielka, a korzyści dla Twojej firmy mogą być spore. Przejrzyj więc naszą ofertę tych toreb i zamów je już dzisiaj!