Dobra reklama, czyli jaka? Co wziąć pod uwagę podczas realizacji projektu?

Dobra reklama to podstawa sukcesu niejednej firmy. Nic zatem dziwnego, że każdy biznesmen szuka osoby lub osób, które stworzą dla niego idealny przekaz, który trafi do klientów. Reklama podświetlana to jeden z elementów, który może pomóc firmie w zdobyciu klientów. Jak jednak przygotować baner, aby zwracał uwagę przyszłych kontrahentów? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym artykule.

Dowód to podstawa wiarygodności

Zastanówmy się – w jednym mieście prosperują dwie firmy oferujące te same usługi. Jedna z nich chwali się w swoich reklamach, że ich klientem jest znana osoba, która nie potrafi obejść się bez ich usług. Druga firma nie może pochwalić się takim sukcesem. Jak myślicie, która będzie miała większa ilość klientów? Dokładnie tak, oczywiście ta, która współpracuje ze znana osobą. Warto jednak, aby oprócz słów wypowiedzianych w reklamie, wspomniana firma udowodniła potencjalnym klientom, że wspomniana gwiazda faktycznie z nią współpracuje. Weźmy choćby salony fryzjerskie. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego na ścianach wieszają zdjęcia ze znanymi osobami, które skorzystały z ich usług? Powód jest banalnie prosty. Jest to tak naprawdę darmowa reklama, która ma napędzać klientów i która o dziwo jest skuteczna.

Satysfakcja – właśnie tego oczekuje od firmy klient. Dlatego nawet, jeśli damy wielu klientom obietnicę, musimy ją spełnić. Co więcej, spełnić w sposób, który da im satysfakcję z wykonanej przez nas usługi. Tylko wtedy obsłużony klient, jak i potencjalni kontrahenci będą mieli pewność, że firma podchodzi poważnie do tego, co robi. Jeśli klient nie będzie usatysfakcjonowany, oprócz przeprosin warto również zaproponować dodatkową usługę w gratisie. Dzięki temu firma wyjdzie z twarzą, a klient będzie zadowolony. Trudniejsze przypadki, które oczywiście mają rację, warto przeprosić i po prostu oddać pieniądze za wykonaną usługę. Dzięki temu jasno zakomunikujemy, że uczciwie podchodzimy do biznesu.