Martyna Wojciechowska jedną z najbardziej rozchwytywanych gwiazd w Polsce

Jak wynika z rankingu przeprowadzonego przez MediaCom, Martyna Wojciechowska jest gwiazdą, którą Polacy najbardziej chcieliby oglądać w reklamach. Dziennikarka i podróżniczka wyprzedziła m.in. Dorotę Wellmann i Kubę Błaszczykowskiego. Gdzie możemy oglądać Wojciechowską tej jesieni?

Martyna Wojciechowska nie pojawia się często w reklamach, dlatego też można przypuszczać, że z tego powodu widzowie chcieliby oglądać ją częściej. W tym samym rankingu dopiero na 12. pozycji znalazł się Robert Lewandowski, który bierze udział w ogromnej ilości reklam i prowadzi kilka kampanii równocześnie. Nie oznacza to jednak, że Martyna w ogóle nie jest zainteresowana występowaniem w reklamach. Na początku tego roku Wojciechowska została ambasadorką biżuterii W.Kruk, której tematem przewodnim został symbol wolności – srebrny jastrząb.

Podróżniczka, podobnie jak wiele innych polskich gwiazd, została także twarzą sieci telefonii komórkowej Play oraz wody Żywiec Zdrój. Każda kolejna kampania reklamowa z udziałem Martyny nawiązuje do wolności, przygody, natury i zdrowia, co jest szczególnie cenione przez współczesnych odbiorców.

Piękna podróżniczka na początku tego roku została również dyrektor programową stacji Travel Channel (Grupa TVN), w której Wojciechowska chce pokazywać prawdziwą stronę podróży:

„[…] chcemy pokazywać emocje, jak ludzie doświadczają tych podróży, co ich spotyka, jakie są zagrożenia”.

W każdą sobotę o godz. 11:00 na kanale Travel Channel możemy oglądać Martynę w dziewiątym sezonie programu „Kobieta na krańcu świata”. Na tegoroczną jesień zapowiadano również serię programów „Martyna Wojciechowska prezentuje”, o których jednak nie ma jeszcze informacji na stronie internetowej Travel Channel.

Oprócz programów Martyny na Travel Channel możemy oglądać również takie serie podróżnicze jak m.in.: „Dom na końcu świata”, „Europa na weekend”, „Magik”, „Miejskie sekrety”, „Najbardziej przerażające miejsca w Ameryce”, „Wakacje z niespodzianką” oraz „Wyprawa w nieznane”. Wojciechowska, która przez 10 lat była redaktor naczelną magazynu National Geographic, pozostaje wierna podróżom i ofertę Travel Channel kieruje do osób o podobnych zainteresowaniach.